Jak nakupovat
Postup při nákupu
Nákup v našem internetovém obchodě je velmi jednoduchý. Nejprve se můžete (nemusíte) zaregistrovat. Registrace skýtá mnoho výhod (není třeba opakovaně vyplňovat Vaše údaje a máte přehled o Vašich budoucích a stávajících objednávkách).
Výrobky jsou seřazeny podle tematických kategorií a podle výrobců (značek). Stačí zvolit na navigaci v levé části stránky a popřípadě svůj výběr můžete upřesnit výběrem podkategorie. Mezi výrobci a kategoriemi přepínat pomocí tlačítka, které se nachází těsně nad navigací. Také můžete ve výrobcích vyhledávat, stačí zadat do vyhledávacího formuláře Vámi požadovaný výraz a zmačknout tlačítko vyhledat. Vyhledávací formulář se také nachází v levé části obrazovky nad navigací.
Vybraný produkt můžete přidat více způsoby. Jednak z náhledu, kde v levém dolním rohu zvolíte počet kusů a kliknout na tlačítko koupit. Nebo když kliknete na detail a v kartě výrobku zopakujete stejný postup (v kartě výrobku najdete podrobnější informace o vámi vybraném produktu včetně velké fotografie), po kliknutí na tlačítko koupit se výrobek vloží do košíku.
Košík si prohlédnete kliknutím na nápis Nákupní košík, který se nachází v pravém dolním rohu hlavičky. Obsah košíku můžete jednoduše dle potřeby upravovat. Položku z košíku vymažete, tak že nastavíte počet kusů na hodnotu nula a kliknete na tlačítko Přepočítat košík. Dokud nedokončíte objednávku, máte možnost se kdykoliv vrátit do katalogu a zboží do košíku přidávat.
Pokud chcete dokončit nákup, vyberete způsob dopravy, způsob platby a klikněte na tlačítko Objednat. Na další stránce se zobrazí souhrnné informace o objednávce včetně ceny poštovného. Dále zde můžete upřesnit dodací adresu (pokud ji máte vyplněnou z registrace, automaticky se doplní sama) a také můžete do poznámky upřesnit ,-vaše požadavky (např. barvu výrobku apod.). Objednávku dokončíte klikem na tlačítko Dokončit objednávku.
Tím je Váš nákup hotov. Na email uvedený ve formuláři vám přijde potvrzení objednávky a pak už jen nezbývá než se těšit až budete mít vybrané zboží doma.
V případě, že budete mít při Vašem nákupu jakékoliv problémy, sdělte nám je laskavě na telefonní číslo případně email uvedené v „Kontaktech“, rádi je vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.
Doprava a platba
Zásilkovna s mnoha místy osobního odběru - boby, pískoviště, skluzavky atd., objené zboží nejde tímto způsobem zasílat.
Dopravní podmínky a cena za dopravu
1.Zboží zasíláme dopravní firmou GLS a Záslikovna.
- na dobírku:
Poštovné a dobírkovné na jeden balík u GLS za tuto službu účtuje 159,- Kč , Zásilkovna 139,- Kč včetně DPH.
- platba převodem na účet nebo kartou online:
Zákazník bude kontaktován a informován o stavu objednávky a také mu budou zaslány potřebné platební údaje, poté provede platbu na účet provozovatele internetového obchodu převodem nebo online platbu kartou.
Poštovné na jeden balík na výdejní místo GLS 119,- Kč a Zásilkovna 82,- Kč včetně DPH při platbě předem nebo kartou. Při zvolené platbě dobírkou na výdejním místě Zásilkovny je částa 119,- Kč. Při nákupu v hodnotě nad 4000 Kč GLS je poštovné zdarma.
GLS - při platbě předem a odběru výdejní místo GLS je 119,- Kč s DPH a dobírka je 139,- Kč s DPH.
2.Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.
Přepravu zásilek zajišťuje společnost Geis.
Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete zde )
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
- osobní odběr na výdejních místech Geis nebo v prodejně společnosti Supco Czech, s.r.o. Brněnská 128, Pohořelice
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- pro komunikaci s přepravci výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)