:o)

Přidejte se ke svým malým astronautům na dobrodružství z jiného světa díky této stavebnici 60429 LEGO® City Vesmírná loď a objev asteroidu. Součástí stavebnice je hračka vesmírné lodě, 2 scenérie povrchu asteroidu s laboratoří a oblastí vykopávek s jeřábem. Stačí přidat 2 minifigurky vesmírné posádky, figurku mimozemšťana a meteorit bohatý na krystaly a nápadité hraní a vyprávění příběhů může začít. Tato snadno sestavitelná stavebnice s vesmírným motivem je skvělým dárkem pro děti, které milují hraní rolí. Obsahuje prvek začátečnické kostky LEGO, obrázkové pokyny a 3D návod v aplikaci LEGO Builder, která je digitálním průvodcem stavbou a má intuitivní nástroje přibližování a otáčení, aby si děti mohly během stavění prohlížet modely ze všech úhlů. Stavebnice LEGO City s vesmírnou tématikou je skvělým dárkem pro každou příležitost. Přináší realistická vozidla, propracované stavby a inspirativní postavy, které spojují fantazii s realitou pro nápadité hraní bez hranic. Děti mohou přidat tuto stavebnici k ostatním stavebnicím s vesmírnými prvky z řady LEGO City (prodávané samostatně) pro ještě epičtější vesmírnou akci. Stavebnice LEGO® City s vesmírnou hračkou – Potěšte začínající vesmírné průzkumníky hodinami zábavného dobrodružství se stavebnicí LEGO City Vesmírná loď a objev asteroidu pro děti od 4 let Co je v krabici? – Tato vesmírná hračka má vše, co děti potřebují k sestavení kosmické lodě, jeřábu, laboratoře a scény vykopávek, meteoritů s energetickými krystaly, 2 minifigurek vesmírné posádky a figurky mimozemšťana Kreativní hraní – Děti si mohou na přistání vesmírné lodě na asteroidu, používat jeřáb ke zvedání meteoritu s energetickými krystaly a provádět testy ve vesmírné laboratoři Vesmírná hračka pro malé stavitele – Tato stavebnice LEGO® City pro děti od 4 let obsahuje prvek začátečnické kostky, jednoduchý obrázkový návod na stavění a 3D digitální pokyny v aplikaci LEGO Builder Dárek pro fanoušky vesmíru – Nechte dětskou představivost vyletět až na orbit, když jim darujete tuto stavebnici pro kluky a holky od 4 let jako dárek k vánocům nebo kdykoli jindy Sbírejte další stavebnice – Spojte tuto stavebnici s ostatními modely z řady LEGO® City s vesmírnou tematikou (prodávané samostatně) a zažijte ještě více zábavy a dobrodružství Hry bez hranic – Vesmírné stavebnice LEGO® City přináší realistická vozidla, propracované stavbya inspirativní postavy, které spojují fantazii a realitu pro nápadité hraní bez hranic Rozměry – Vesmírná loď v této stavebnici se skládá ze 126 dílků a měří přes 4 cm na výšku, 14 cm na délku a 9 cm na šířk