Obchodní podmínky

Obecná ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Supco Czech, s.r.o., se sídlem Brněnská 128, 691 23 Pohořelice, identifikační číslo: 081 41 541, zapsané v obchodním rejstříku vedeném    u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 112023 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umítněné na internetové adrese www.toys4you.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.1 Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

2. Smlouva o koupi věci nabízené v našem virtuálním obchodu je uzavřena okamžikem obdržení vámi řádně vyplněné objednávky. Kupující podáním objednávky stvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.

2.1 Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

3. Po obdržení řádně vyplněné objednávky vám do 48 hodin náš virtuální obchod formou elektronické pošty nebo telefonicky na Vámi uvedený kontakt potvrdí, že byla objednávka přijata.V případě,že objednané zboží není v okamžiku uzavření smlouvy skladem,budeme Vás co nejdříve informovat o možném termínu dodání.

4. Zboží je dodáváno dobírkou prostřednictvím (PPL, DPD a Geis-zrušeno), Zásilkovna a GLS a to do místa, které kupující uvede ve své objednávce nebo určí výdejní místo v případě Zásilkovny pro menší balíky(platí pro celou ČR).Kupující je povinen zboží při dodání převzít a řádně uhradit.

5. Zboží je dodáváno přes GLS a Zásilkovna nebo osobní odběr na adrese -  výdejní místa Zásilkovna nebo Supco Czech, s.r.o. Brněnská 128, 691 23 Pohořelice.

6. Provozovatel virtuálního obchodu (dále také "prodávající") prohlašuje, že osobní údaje kupujícího uvedené v objednávce zboží budou použity pouze ke zpracování jeho objednávky a tím ke splnění závazku prodávajícího z uzavřené smlouvy. S tímto kupující souhlasí.



Platební podmínky

1. Zákazník má na výběr z následujících typů plateb:

1.1. Dobírka – platba při doručení zboží kurýrní službou (PPL, DPD, Geis zrušeno) Zásilkova a GLS na dodací adresu uvedenou v objednávce.

1.2. Převod – zákazník bude kontaktován a informován o stavu objednávky, poté provede platbu na účet provozovatele internetového obchodu. Bankovní účet - FIO banka, a.s. č.ú.: 8008141541/2010 platba v Kč, nebo IBAN: CZ6820100000002801703506 BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX v případě Euro platby , variabilní symbol platby odpovídá číslu faktury. Po připsání částky na účet bude zboží odesláno zákazníkovi na dodací adresu uvedenou v objednávce.Kontrola příchozích plateb se provádí 2xdenně.

 

2. Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím služby (PPL. DPD a Geis zrušeno) Zásilkovna a GLS. Zboží bude doručeno na uvedenou adresu v objednávce. Doručení proběhne v pracovní dny po domluvě s přepravní službou. Přepravní služba Vás bude kontaktovat telefonicky.

 

3. U objednávek v ČR a souhrné výši nad 3000,- Kč maloobchodně (velkoobchodně od 3000,- Kč bez DPH) nebo na Slovensko od 3000,- s DPH  maloobchodně (velkoobchodně od 6000 bez DPH) a nejsou zákazníkovi účtovány žádné další poplatky jako balné, poštovné, doběrečné atp., doprava je tedy ZDARMA (při dopravě ZDARMA si vyhrazujeme výběr dopravce)!

 

4. U objednávek se souhrnou výší do 3000,- Kč s  DPH učtujeme poplatek za balné a poštovné v souhrnné výši dopravce Zásilkovna 119,- Kč a GLS 129,- Kč, při platbě převodním příkazem.

 

5. U objednávek dopravovaných společností Zásilkovna jsou ceny 119,- Kč a GLS 129,- Kč, Zálilkona při platbě dobírkou. Při výběru dopravce Geis a jeho výdejních míst je platba předem nebo kartou při objednávce 99,- Kč a platba hotově nebo kartou při převzetí 119,- Kč. Na Slovensko dodáváme zboží pouze na předplatbu. Cena balíku na Slovensko je s PPL nebo Geis je 279,- Kč s DPH. Platba musí být provedena v korunách nebo Eurech  na výše uvedené bankovní účty. Veškeré poplatky související s převodem částky na účet hradí kupující.

 

Odstoupení od smlouvy

1. Kupující má právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží (to neplatí, bylo-li zboží upraveno podle přání kupujícího). Je-li zboží zároveň vráceno, doporučujeme zákazníkovi, aby zboží bylo vráceno nepoškozené v originálním a bezvadném obalu z důvodu rychlejšího vyřízení.

 

2. Kupující má dále právo odstoupit od smlouvy z titulu odpovědnosti prodávajícího za vady prodané věci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.

 

3. Kupující je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodávající nedodrží dodací lhůty společně dohodnuté.

 

4. Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit za předpokladu, že si kupující dodané zboží nepřevezme anebo odmítne převzít. Odstoupit od smlouvy lze i po vzájemné dohodě.

 

5. Kupující musí pro platné odstoupení od smlouvy učinit jednostranný projev vůle určený provozovateli virtuálního obchodu. Takový projev vůle musí mít písemnou listinnou formu.

 

6. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.


Odpovědnost za vady

Adresa pro vrácení reklamovaného zboží:
Supco Czech, s.r.o.
Brněnská 128, 691 23 Pohořelice
Adresa pro písemný styk:
info@supco.cz
tel. Kontakt: 519 323 939, (v pracovní dny 8:30 do 17:00 hod)


1. Reklamace Dopravy - doručení poškozené zásilky dopravcem

Pokud jeví zásilka při předání dopravcem známky poškození, prosím tuto nepřebírejte, zjištěné závady zaznamenejte do dokladů doprovázející zásilku – Doručovací List
Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, je nutné o této skutečnosti informovat reklamační oddělení naši společnosti neprodleně po zjištění poškození.
V případě nedodržení uvedeného limitu má dopravce právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody
Pro urychlení vyřízení závady v přepravě, doporučujeme vytvořit fotodokumentaci doručené zásilky včetně transportního obalu.

2. Reklamace zboží, které má v záruční době vady

Reklamaci zboží v záruční době je dobré podat nejlépe písemně na výše uvedené kontakty.
Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (emailem), po fyzickém obdržení zásilky k reklamaci. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří dnů. Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
Reklamované zboží je vhodné doručit k reklamaci co nejdříve po písemném uplatnění reklamace. Reklamace se tím výrazně urychlí.
O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován e-mailem.
Pro oznámení reklamace stačí zaslat e-mail a informovat tímto prodávajícího.
Kupující v oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme uvést označení vad výrobku, popis vady a jakým způsobem se projevují.
Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.
Přiměřené náklady v případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu vyplaceny po jejich doložení (scan účtenky za poštovné atd) a zaslání na adresu info@supco.cz
Reklamované zboží zašle kupující (na své náklady) na výše uvedenou adresu nebo je možné domluvit svoz reklamace s naším reklamačním oddělením. Cena dopravného při oprávněné reklamaci je stejná nebo nižší jako zákazník platil prodávajícímu.
Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel: 519323939 a to v pracovní dny 8:30 do 17:00 hod nebo na info@supco.cz
Reklamovat nelze dárky navíc připojené k objednávce nebo k položce.

3. Náklady spojené s dopravou zboží k reklamaci a zpět vám budou kompenzovány za splnění těchto podmínek:

reklamace bude oprávněná (závada výrobku nebude způsobena neodbornou manipulací, chybným užíváním nebo mechanickým poškozením atd.)
na e-mail info@supco.cz zašlete žádost o proplacení nákladů, spolu s doložením výše nákladů (scan účtenky za poštovné, přepravní list atd).
náklady budou proplaceny v přiměřené výši
4. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace. V případě, že bude reklamace uznána jako neoprávněná, bude reklamované zboží zasláno zpět zákazníkovi na náklady zákazníka, nebo si ho zákazník může vyzvednout v sídle firmy.

V případě platby převodem z účtu, vracíme finanční částky za reklamované zboží pouze na bankovní účty vedené v CZK v České republice. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.

Ve dnech 24. 12.  - 2. 1. patřičného roku neposkytujeme svoz reklamovaného zboží na adrese zákazníka.

 

Mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (dále také jako „ADR“)

V případném sporu je možné využít mimosoudní cestu pomocí České obchodní inspekce (známé pod skratkou ČOI)

odkaz:     https://adr.coi.cz/


Závěrečná ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, platí, že se změnou souhlasí.

 

2. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci.

 

3. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží ( včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak.

 

4. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákona dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl..

 


Váš tým toys4you
 

 
 

Provozovatel webu, Supco Czech, s.r.o., se sídlem Brněnská 128, 691 23 Pohořelice IČ:081 41 541, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím